Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

KBK Hälsocamp On Tour

Kategori: Projekt livsstil

Kör bara köör ända in i kaklet Hälso camp tar steget ut på vägarna, och första stoppet blir i Skövde den 8/2!!! 

Jag kommer då att vara nyopererad, blir utskriven från sjukhuset dagen innan, så jag kommer tyvärr inte att kunna vara med på träningspassen, men jag kommer definitivt att göra allt som står i min makt för att komma dit och lyssna på föreläsningen, tanka en massa inspiration och motivation, och sist men inte minst träffa alla underbara människor från Kör bara köör ända in i kaklet!!!  👍 😄 💖💞

Boosta upp din energi med motivation och inspiration till att bli ditt bästa JAG!

Det blir en dag med KBK Hälsocamp On Tour,  full av fartfylld träning med utbildade instruktörer samt en härlig föreläsning med Superinspiatören Susanne Dalslätt. 

Vi kommer att skänka pengar till Cancerfonden. 

Dagens program :
08:30 Insläpp. 
09:30-10:45 Träningspass. 
11:00-11:45 Lunch (eget ansvar). 
12:00-13:30 Föreläsning.
13:30-14:30 Träningspass. 

En "lightversion" av KBK Hälsocamp. 
Boka via mail eller köp biljetter på plats. 

www.kbkhälsocamp.se 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: