Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Förberedelser...

Kategori: TV

Den mesta tiden går just nu åt för diverse förberedelser inför min operation. JA, vila är också förberedelser; viktigt att kroppen är pigg och fräsch inför en stor operation! Träningspass,  bra mat och en hög bra böcker att sätta tänderna i (både i pappers- och ljudboksformat, så att det går att anpassa efter dagsformen) ingår också i de viktiga förberedelserna!

När jag var sjuk över nyår började jag att titta på Greys Anatomy från början, och idag beställde jag ytterligare några säsonger på DVD - där kom förskottsfödelsedagspengarna väl till pass, och jag vet att jag har något att roa mig med när jag kommer hem! 😄👍

Jag har börjat att förbereda packningen lite smått, genom att lägga fram de viktigaste sakerna; hygienartiklar och mediciner än så länge, resten befinner sig på planeringsstadiet. 

En är väl bara liiiite miljöskadad om en planerar att ta med sig Formula 1, personligt proteinpulver och bars från Herbalife när en ska läggas in på sjukhus? Jag har aldrig varit någon frukostmänniska, och istället för att tvinga i mig något onyttigt som jag inte ens tycker om så tar jag hellre en shake eller en måltidsbar! Jadå, jag planerar att packa med en stor godispåse också - inte ens jag är perfekt, och en FÅR äta godis och tycka synd om sig själv inför och strax efter en stor operation, så det så!!!

Laddar inför kvällens träningspass; proteinpannkakor med blåbärskvarg! 👌😄😍😍

Kommentarer


Kommentera inlägget här: