Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Födelsedagsfirande och tacokväll med musketörerna

Kategori: Det dagliga livet

Idag fyller broder Daniel år, och eftersom jag kommer att vara inlagd på sjukhus på min födelsedag så passade vi på att ha ett gemensamt kalas, hemma hos lilla farmor så att hon skulle kunna vara med.

Jag fick en bukett härligt våriga tulpaner av mor och far! 


Maja inspekterar de för tidiga födelsedagstulpanerna. 💖

Fina lilla Maja... 💖😻😻😽

Efter kalaset åkte jag hem och vilade lite
 grand, innan det var dags för tacokväll tillsammans med de bästa musketörerna! Vi fick en del planering gjord och hann även att prata en hel massa annat. 😄👍😘

Tiden går oerhört fort, och snart är det dags för mig att läggas in på sjukhus inför min stora ryggoperation. Det är en hel massa praktiska saker som måste ordnas innan, för att det ska bli så bra som möjligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: