Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fitcamp 5 infoträff

Kategori: Projekt livsstil

Ikväll var det ääääntligen infoträff för Fitcamp 5 och dancecamp här i Falköping! Totalt var ca 80 personer anmälda, och 70 stycken var på plats. Många hade hört av sig innan och förvarnat om att de inte kunde komma ikväll, utan kommer först på måndag.

Taggad och på gååååång!!! 

Heja team Jönköping, heja Herbalife!!! 👌💪💪
Mååånga coacher var på plats, vilket var superkul! Lokalen ställdes iordning på ett kick! 

Världens bästa Anna öppnade upp träffen!




De blivande deltagarna såg väldigt intresserade ut när vi coacher delade med oss av våra historier!  😄👍

Dags att fylla i en massa papper...


Sedan skall ju alla deltagare fördelas mellan fitcamp och dancecamp, och därefter mellan oss coacher också...

Mina kära coachkollegor; de andra två musketörerna!  👌😘

Coacherna passar på att träna lite, när tillfälle ges! 👍😄

Vi ses på måndag igen, pigga och glada inför det första träningspasset!!! 

Nöjd, glad, stolt och taggad!!! Fick så fin feed-back på min berättelse, och har ikväll för första gången upprepade gånger blivit kallad "petite"; det trodde jag aldrig  skulle hända! Kan jag så kan du!!! ✌😄😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: