Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Energi träningscenter

Kategori: Projekt livsstil

Ikväll stod mage/rygg samt cykel/spinning på agendan, på Energi träningscenter. Gillar att favorittightsen jag köpte en storlek för små i somras nu är luftiga över både knän och lår! 😄👍


Jag har spinnat EN gång tidigare i livet, det är väl ca 10-12 år sedan nu och innebar en plåga från början till slut. Det var ändå med positiv inställning och beslutsamhet jag stannade kvar efter mage/ryggpasset och rullade fram en cykel. 



Svettig, nöjd och glad efter dubbla träningspass!!! Spinningen gick över förväntan, mycket tack vare superbra tränare och upplägg tror jag!  Nu ska det INTE dröja 10 år till nästa gång!

Självklart en återhämtningsshake efter träningen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: