Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Coachsamtal, teamträff och kvällspromenad

Kategori: Kroppen

Efter en stormig natt med dåligt med sömn var det dags för ännu en dag full av hälsosamtal via telefon. De nya fitcampdeltagarna är taggade och på gång, ivriga att starta sin livsstilsförändring, och jag är övertygad om att det här kommer att bli ännu en fantastisk omgång av Fitcamp Falköping!!! 👍😄💪💪

När dagens coachsamtal var färdiga väntade en teamträff med mina bästa coachkollegor i Team Falköping. Det var kort men intensivt; vi gick igenom de hälsoplaner som behövde lite mer diskussion och förberedde programmet inför Fitcamp nr 5.

Jag testade att göra glass på Formula 1. Originalreceptet blev tämligen smaklöst, men med lite justeringar så kan det nog bli riktigt bra! 😄👍

Efter teamträffen gav jag mig ut på en välbehövlig kvällspromenad. Det blev ganska sent och ganska kort - MEN det var uppfriskande och det blev av, och det är viktigast!!! ✌😄❄⛄


Tömde brevlådan på vägen hem, och där väntade ett viktigt brev, innehållande operationstid samt besked om vilken tidsperiod jag kommer att vara inlagd. Liiiite trist tajming, men det är ingenting att göra åt - Nu är det bara att åka med, och optimera förutsättningarna fram tills det är dags!!!

Nu väntar en varm säng och en god bok.
Tack och god natt, over and out! 😴😴😴

Kommentarer


Kommentera inlägget här: