Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

100 pass innan midsommar, del 3/10

Kategori: Projekt livsstil

21. 150130. Eftermiddagspromenad efter all information i samband med inskrivningen på Ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs. 

22. 150131 Lunchpromenad i skogen vid Ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs.

23. 150131 Snöig kvällspromenad runt ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs. 

24. 150201 Ännu en snöig promenad i skogen utanför ryggkirurgiska kliniken i Strängnäs. 

Efter min stora ryggoperation 150202 så kommer mina träningspass att vara på en något annan nivå än tidigare, men jag väljer att räkna det som känns som träningspass!

25. 150204 Jag gick med gåbordet ut till dagrummet vid varje måltid, inklusive för- och eftermiddagsfika, även om jag inte skulle äta maten utan "bara" ta min shake.

26. 150205 Fortsätter att gå ut till dagrummet med gåbordet vid alla måltider,  oavsett hur ont jag har. Har även för första gången gått med stavar, det blev riktigt "långt", och trapptränat.

27. 150207 Hemfärd, kändes sannerligen som ett träningspass!  Resan som i normala fall tar ca 4h (vilket som nyopererad kändes vääääldigt långt det med) blev istället 6h, med en chaufför som inte alls tänkte på att hastiga svängar, inbromsningar och gropar i vägen kan vara oerhört smärtsamma för någon som är nyopererad!

28. 150208 KBK Hälsocamp On Tour landade i Skövde, vilket förde med sig ännu en bilresa (om än mycket kortare än gårdagens), plus att jag satt, stod och gick myyyycket mer än jag tidigare gjort efter operationen. Säkert långt ifrån optimalt, men gav såååå mycket inspiration, glädje och kärlek!

29. 150209 Avslutning av Fitcamp5 i Falköping!  Våra grymma deltagare presenterade helt fantastiska resultat - Det är det vi coacher brinner för! 😄💪💪💖


30. 150211 Bonusträning med Fitcamp Falköping . Jag gjorde mina rehabövningar vid sidan av (OK , jag "kanske" gjorde betydligt fler repetitioner än vad programmet säger).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: