Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Rapport från Fitcamp

Kategori: Kroppen

Fick detta foto från kvällens träningspass på Fitcamp Falköping!  71 beslutsam krigare var på plats i gymnastiksalen, vilket är ovanligt många för de flesta gruppträningspass!

Det var inte utan att jag saknade gänget när jag satt här hemma med min uroterapibok, men jag har satt som mål att "bara" vara med på tre träningspass i veckan, eftersom jag efter förra veckan märkte att ryggen svullnade och jag fick mer ont, samt att min egen träning också till viss del blev lidande (även om bara det att stå, gå och göra några enkla övningar också ÄR träning för mig i dagsläget). Vi får väl se hur länge jag klarar att hålla den planen... 😜 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: