Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Home, sweet home!

Kategori: Kroppen

Äntligen hemma, efter en låååång taxiresa,  som blev ännu längre än väntat (nästan 6h, mot planerade 4h), på grund av sightseeing i Skaraborg - Kändes inte som heeeelt rätt tillfälle för det... 

Det började med att taxichauffören var försenad redan när han kom, och när jag väl var på plats i bilen skulle han springa in på toaletten (det är inte precis något nöje att sitta flera timmar i en bil när en är nyopererad; jag hade hellre sett att han låtit mig vänta en stund längre innan han kom, på avdelningen låg jag ju så bekvämt jag kunde inte min säng!

Något blek och sammanbiten, men på väg!



Passade på att besöka toaletten medan chauffören tankade!

Jag har aldrig sett en barntoalett förut; en helt vanlig toalett i barnstorlek!


När vi egentligen snart skulle ha varit hemma tog chauffören en omväg för att skjutsa en annan tjej, som han dessutom var två timmar sen till - Känns som att varken chauffören eller den som bokat honom har någon riktig koll på hur lång tid det tar att köra ca 35 mil - liiiite längre än två timmar krävs allt...

Det var med stor lättnad jag äntligen landade i sängen här hemma!!! Teal'c och Maja hade saknat sin matte! 💖 💖 

Min snälla mot och far hade gjort vårfint i köket när jag kom hem! 🌷🌸😄

Kommentarer


Kommentera inlägget här: