Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fitcamp6 i Falköping infoträff

Kategori: Projekt livsstil

Hemma efter en fantastisk infoträff för Fitcamp6 i Falköping; över 100 personer kommer tillsammans med oss att påbörja eller fortsätra sin resa mot sitt bästa jag - det är magiskt!!

Jag fick för första gången ansvara för att berätta om näringsdelen (= det mesta)! Jag skakade mig lite grand, men på det stora hela gick det bra!!! Jag fick även dela med mig av min egen resa, från att knappt ha kunnat gå på grund av min ryggskada och lida av flera kroniska sjukdomar med ständig värk, migrän och trötthet till dagsläget, då jag är pigg, glad och har gått ner 40 kg!



Ryggen protesterar, efter en låååång dag och kväll, men det är det värt!!! 

Nu köööör vi, så att det ryker!!! 👍😄💪💪🎇🎆🎆

Kommentarer


Kommentera inlägget här: