Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Så där, nu är även "camp 2" igång i Falköping!!! Ännu ett härligt gäng med pannben av stål! Vi är såååå glada att intresset är så stort att vi faktiskt har möjlighet att erbjuda gratis träning hela fyra dagar (och sex träningspass)  i veckan, och hjälpa en hel massa människor på vägen mot sitt bästa jag!

Själv känner jag att kroppen inte riktigt håller för att vara med på fyra pass i veckan ännu. Det svullnar alltmer runt ärret, och jag märker att jag behöver vila mer än vad jag hittills har gjort. Det är bara att ta ett steg tillbaks och vänta in läkningsprocessen.

Ett steg på vägen är att jag skjutit upp min PT-timme, som var planerad till imorgon, tills om ca sex veckor, då muskler, ligament  och övriga mjuka vävnader ska vara läkta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: