Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Da'n före da'n, del 3

Kategori: Kroppen

Så här ser mitt nya rum ut; fortfarande enkelrum,  som synes. 👍😄

Det verkar ha gjort stort intryck att jag bäddade rent sängen själv i förmiddags; flera ur personalen har påtalat det under dagen - Det är ju skönt när det går så lätt att imponera, och glädja någon! 😊👍

Till middag serverades fläskfilemedaljonger med klyftpotatis och svampsås, till efterrätt fick vi denna fantastiska chokladpuddingbomb! Allt hemlagat och fantastiskt gott (jag som inte ens brukar vara särskilt förtjust i chokladpudding)!

Jag blev lite frusen efter promenaden, plus att mitt nya rum inte är lika varmt som det gamla (där var ca 25 grader 👍), så min underbara lurviga julklappströja åkte på!

Ibland känner jag mig så där lite extra snygg... 😄👍👌 På sjukhus FÅR en gå klädd lite hur som helst, så det så!!!

Detta håller jag på och läser just nu; för mig tidigare oupptäckt svensk deckare och vampyrer!

Update : Hmm, känner att jag ständigt överträffar mig själv när det gäller dagens outfit... "I'm sexy and I know it!" ✌😄💃👯

Hmm, svintohår var det ja! Kanske skulle satsa på dreadlocks framöver?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: