Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bra arbetsdag och pass

Kategori: Det dagliga livet

Efter storhelgerna hade vi alla förberett oss på en intensiv dag på jobbet, men det blev faktiskt förvånansvärt lugnt! Annars är det ju typiskt att de som inte är så sjuka "passar på" att söka för allt när de ändå är lediga (en kollega gav ett bra svar på det idag; "det är doktorerna också!" - den personen fick nog en liten tankeställare...). Även de som verkligen är svårt sjuka tenderar att bita ihop så länge de kan stå på benen, för att inte "förstöra helgerna" genom att vara sjuk. 


Efter arbetsdagens slut passade jag på att leverera lite Herbalife -produkter och dela ut lite flyers inför kommande Fitclub, innan jag begav mig till gamla hemstaden för att förnya mitt pass inför den kommande solsemestern tillsammans med lillebror och hans flickvän.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: