Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Förkylning och Fitcamp

Kategori: Projekt livsstil

Förkylningen hänger (givetvis)  kvar, så dagen har varit lugn. Pratade med ett par deltagare från söndagens Viktutmaning,  men annars var det vila, läsning och film som stod på agendan.

Stod ju över gårdagens Fitcamp,  men ikväll kunde jag inte hålla mig borta; tisdagar och torsdagar är ju "mina dagar", den grupp jag ansvarar för, så dem tänker jag inte hoppa över!
Jag gick dit med tanken att ta det lugnt, men det gick ju sådär... Det var så kul att jag bara vara tvungen att köra på som vanligt! 👍😄💪💪Konstigt nog var det som att den rinnande näsan och värk i bihålor/öron/hals gjorde en paus så att jag skulle kunna träna ordentligt! Tack för det, kroppen !


Heja Fitcamp!!! Heja Herbalife!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: