Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

KBK Hälsocamp3, dag1, del 1

Kategori: Hobbyfotograf

Efter totalt tre timmars sömn ringde klockan i ottan; kl: 04:00, närmare bestämt! 😩😩

Dagen som jag har längtat efter sååå länge är äntligen här; det är dags att ge sig hän på Körbaraköörändainikaklet:s hälsocamp. Det är nummer tre i ordningen, och jag ser fram emot fyra dagar späckade med träning, intressanta och tankeväckande föreläsningar, mycket skratt och en massa inspiration!




Bästa arrangörerna; Slejman och Jessica! Dessutom deltagaransvariga och personliga tränare som kommer att finnas till vårt förfogande dygnet runt heeeela helgen! 👌💪💪👊

Vi började så klart med att ta en selfie/groupie! 💞

Välkomstdrinken 👌

Salongen, strax utanför mitt rum!


Rummet del 1; min säng.


Rummet del 2.


Rummet del 3, mot dörren.


Härlig utsikt från mitt rumsfönster!


Goodiebag! 👌

Första träningspasset närmar sig; HITfusion med Brian van der Brink - vad ÄR det ens?!

Det visade sig vara HIIT; en minuts intervaller följdes av 30 sekunders vila, medan vi bytte station.

Brian van der Brink - en oerhört sympatisk och väldigt duktig PT!

Brian flankeras av våra PT:s för campen; Jill och Johan, som ständigt går och justerar vårt utförande så att det ska bli flawless! 👍😅



Sprint med fallskärm! 👍😅

Plankgång...

Vadträning med släde.

Vackra slottsparken...




Tack Brian, för ett riktigt grymt pass!

Lunch!!!

Nu väntar en intressant föreläsning med Brian van der Brink!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: