Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kaos

Kategori: Det dagliga livet


Back in business igen efter hälsocampen - är det där verkligen min käklinje??? Notera särskilt mitt välorganiserade skrivbord; de säger ju att ett rörigt skrivbord tyder på en välorganiserad hjärna! 👍😁

Efter en jobbdag som var kaotisk på många olika sätt så kom jag sent därifrån, och missade därmed helt det planerade biobesöket med finaste Dessan - Vi måste ta den en annan gång gumman! 💞

Hade tänkt att en löptur skulle sitta fint för att rensa hjärnan, men jag kände mig helt färdig i både kropp och själ, så det fick bli en vilodag. Jag hade i alla fall ett oerhört peppande samtal med min grymma Coach från 24fitcamp, och det piggade upp! 👍💞

Tyvärr så fick jag väldigt tråkiga nyheter senare nu ikväll; en nära vän till familjen har hastigt gått bort... Hon kommer att saknas!!! 😰😰😰


Kommentarer


Kommentera inlägget här: