Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Nyttig dag och kylig kvällspromenad

Kategori: Träning

Idag har jag en del nyttigheter gjorda; bland annat kom lillebror och hans flickvän med ett lass pellets, som de hjälpte mig att bära in i källaren. När de ändå var här så hjälpte de mig att bära in trädgårdsbordet och -soffan. Resten har jag redan burit in, men bordet och soffan var för tunga för att bära själv.

Därefter blev det lite vila, innan jag åkte iväg till lilla farmor och lade om hennes ben. 

Ikväll invigdes den nya pannlampan- Den var alldeles utmärkt, och tack vare den kan jag åter ta med mina kära stavar på mina powerwalks, när jag slipper bära på en ficklampa! 👍😃

Kvällens powerwalk var väldigt uppfriskande, rent av kylig, så den blev ganska kort, men det är bättre än inget! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: