Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lunchpromenad och allmänt kaos

Kategori: Naturen


Dagens lunchpromenad var något kylig och blåsig, men mycket uppfriskande!

Min förmiddag var inte riktigt fullbokad utan jag hade en del administration och kom iväg på min promenad i god tid, vilket givetvis innebar att jag kunde ta en extrasväng, med en bra ljudbok i öronen! 👍🏃🏃😅

Jag har länge aktat mig för att gå in här; det ser ut som en sådan skog som en aldrig kommer ut ur, där zombies lurar bakom träden! 

Idag vågade jag mig dock in, och jag kom helskinnad ut igen, även om jag bara vågade ta den korta rundan!

Eftermiddagen var något kaotisk; då var det extra skönt att ha fyllt på med en massa energi och sinnesfrid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: