Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lördagsnöje...

Kategori: Träning


Större delen av min lördag har tillbringats framför den här raringen, som har krånglat igen..:/ 
Med 14 grader inomhus är det kanske inte så konstigt att min förkylning inte riktigt vill ge med sig..?? Med god hjälp från min kära far samt lillebror och hans fästmö så blev det äntligen fart på pannan igen, så förhoppningsvis är huset snart uppvärmt! 

Annars har jag varit hos lilla farmor och lindat hennes ben, och tittat på Så mycket bättre hos mor och far (även min Boxer krånglar ju, sedan sex veckor tillbaks - det går bra nu... 😒😞). Vi konstaterade alla att grymma Amanda Jenssen gjorde det igen - En fantastisk tolkning av Orups "När vi gräver guld i USA"!!!

Dagen avslutades med en kort powerwalk, alltid något!


Hann lyssna färdigt på föregående bok och påbörja en ny - fullkomligen ÄLSKAR Fredrik Backmans ton och stil!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: