Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kaotisk kväll!

Kategori: Det dagliga livet

På väg hem från jobbet slutade plötsligt både bromsarna och kopplingen på bilen att fungera, och sedan tvärdog den när jag skulle stanna vid en korsning, och varenda varningslampa lyste!!! 😨😰😰😱😱😱

Efter mycket om och men, och flera panikslagna samtal till min käre far, så fick jag i alla fall igång den så pass att jag kunde ta mig hem med den.

Ikväll var det dessutom introduktionsträff med den nya omgången av 24fitcamp, och jag sade just till far att jag hinner inte, jag får lämna återbud - när jag inser att det endast är jag som har passerkort!!! 😱😱 Det var bara att skynda sig att låna lillebrors bil och skynda sig in till staden...

Väl på plats var jag givetvis fortfarande oerhört stressad och uppvarvad, men det gick trots allt hyfsat! Det var ett härligt gäng som var på träffen, och jag tror att det kommer att bli ett grymt camp!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: