Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Intensiv arbetsdag, uppfriskande lunchpromenad och ny ljudbok

Kategori: Familjen

Det har varit en intensiv arbetsdag med många patienter och mycket arbete med några av mina "stamgäster".

Då är det extra skönt att komma iväg på en lunchpromenad, för att rensa hjärnan och hämta lite ny energi!

Efter att ha lyssnat färdigt på Britt-Marie var här så lät jag mig övertalas att istället ta mig an den mystiske "mr Grey"... 😳😳😳

Nu är hösten verkligen här; det är kolsvart ute när en åker hem från jobbet! Det har sin charm det med; tända ljus och mysa, eller ge sig ut på en kvällspromenad i mörkret, med regnet duggande och en ljudbok i öronen! 😊

Efter jobbet var det till att handla lite grand, innan jag åkte hem till lilla farmor för att lägga om hennes ben. Nu är det snart dags att besöka kyrkogården och tända ljus på kära farfars grav! 😊🌌👼💞


Kommentarer


Kommentera inlägget här: