Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Pay it forward

Kategori: Projekt livsstil

På söndag kl: 11:00 berättar Robin om sin resa, han är en fantastisk krigare, så ta chansen att komma och lyssna på honom om du har möjlighet!!!

Yours truly har helt oväntat fått ett erbjudande jag inte kan motstå, så även jag kommer att säga ett ord eller två om min egen resa vid detta tillfälle!!! 👍😄💪💪


Stöd mig i mitt deltagande i tävlingen ‪#‎nwdrömjobbet‬ och hjälp dig själv att komma igång med ditt livs förändring! Det är svårt att göra det själv, men tillsammans kanske vi kan hjälpa varandra att få ställa sig framför spegeln på morgonen, med en stor dos hopp och självförtroende inför dagen!

 Söndag klockan 11:00 kommer jag berätta om min resa på Forsenskolan i Tidaholm, och hur det har förändrat mig till den jag är idag ! Alla intäkter går oavkortat till ‪#‎barncancerfonden‬ i hopp om att få hjälpa dom i deras dagliga kamp! 

Välkomna!





Kommentarer

  • Anna säger:

    Maritha! Vill tipsa om en annan grej för Barncanderfonden; Jag köpte några armband från Starwoman, de är med i en bloggtävling vem som kan sälja flest armband för Barncancerfonden =) Superfina!

    http://starwoman.damernasvarld.se/2014/11/17/blogg-battle-for-barncancerfonden/

    Hälsar
    Anna

    Svar: Tack för tipset, det ska jag definitivt kolla upp! 😊👍
    Maritha


Kommentera inlägget här: