Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lata lördag

Kategori: Det dagliga livet

Istället för ett besök på Fitnessfestivalen, som jag hade planerat, blev det en ganska lat lördag här hemma. Jag kom fram till att jag på festivalen skulle vilja kunna shoppa en massa fina träningskläder och träningsrelatetade saker, vilket jag i dagsläget tyvärr inte har råd med. Pengarna får sparas till Ullaredsresan i nästa vecka istället!

Två fina bekanta tävlade i Luciapokalen; bästa Jill Sköldinger och... 

Nathalie Mattsson. Två fantastiskt vackra tjejer, inifrån och ut, som har pannben av stål och helt fantastiska livsresor bakom sig. I mina (och många andras) ögon är ni båda vinnare!!! 🙌🙌😍😍😍😘💫🌟

Själv passade jag på att koka lite mer knäck (utan rökutveckling den här gången) och ta igen en del av sömnunderskottet jag har byggt upp under veckan! Imorgon blir det städning och adventspynt! 😊❄️🎅🎄


Kommentarer


Kommentera inlägget här: