Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Kvällsbetraktelser...

Kategori: Det dagliga livet


Det är emellanåt ganska tufft just nu, på många sätt, men det är bara att bita ihop och ta en dag i taget, njuta av de små guldkanterna i vardagen och vänta på att stormen ska bedarra! 2014 har varit ett oerhört turbulent år, på många sätt mitt bästa och sämsta år hittills, och det ser ut som att åtminstone första halvan av 2015 kommer att fortsätta på samma sätt. Jag ska göra en stor ryggoperation, och är fullt medveten om att det knappast kommer att bli någon dans på rosor, men jag ser det som ytterligare en nystart och vet att jag kommer att klara det 1000 gånger bättre än om jag fått göra den ett år tidigare!!!

Tack och godnatt! 😴😴😴




Kommentarer


Kommentera inlägget här: