Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Inspiration?

Kategori: Eftertanke


Jag har från många olika håll fått så mycket fantastiska kommentarer på sistone!!! Såväl personer jag känt väl i mitt tidigare liv som personer jag aldrig har träffat skickar små fina och peppande ord till mig, och säger att jag inspirerar dem! Det är ju heeeeelt fantastiskt, att JAG, genom att kämpa på med MIN resa kan inspirera andra att göra detsamma!!! Till er vill jag säga ett hjärtligt TACK; era fina ord betyder mer än ni någonsin kan tro!!!

Snart ska jag ge mig iväg till ett evenemang i en grannstad, där jag förhoppningsvis kan inspirera några fler!

Har du möjlighet, så kom till Tidaholm idag - Det kommer att bli awesome!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: