Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fars dag, Jehovas vittnen, mr Grey och söndagsfys...

Kategori: Naturen

Dagen började i lugn och ro, med att fira världens bästa far på hans dag. 

På väg dit, med "50 shades of Grey" i lurarna, möttes jag av Jehovas vittnen, som undrade om jag funderat över om Satan finns... Nej, det har jag faktiskt aldrig gjort, svarade jag, med ett glatt leende! 😄😂😂

Därefter passade promenadklubben, bestående av yours truly, kära mor, lilla bästisen och Molly, på att ta en söndagspromenad (allra mest uppskattad av den sistnämnda). 



Vädret var perfekt; varken för kallt, regnigt eller snöigt! 

Väl hemma möttes jag av denna fantastiskt vackra solnedgång, från hörnet av min trädgård! 👌😍😍

Egentligen skulle jag göra en liten uppgift, men datorn strejkade. Medan den uppdaterades passade jag på att rasta stavarna lite grand! 👍😅


En varm dusch senare får jag väl ta tag i den där uppgiften...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: