Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Studier, packning och eftermiddagspromenad

Kategori: Träning

Detta är en dag av studier och packning; examensarbetet skall lämnas in imorgon för en första granskning, och samma dag bestämmer exet att han ska komma och hämta sina saker; värsta tänkbara timing...

Fram emot eftermiddagen kände jag att det var dags att rensa hjärnan och få lite frisk luft, så det blev en promenad.

Glömde ändra inställningarna till stavgång; energiförbrukningen blir alltså något högre.

De ska tydligen restaurera kyrkan.




Min studiekamrat och ständiga följeslagare är fortfarande trött efter sitt äventyr... Idag har han i alla fall fått sluppa ifrån husarresten, så han har varit ute några gånger.

Längtar såååå mycket efter helgen nu, då får jag tag tag i klippningen av min stackars gräsmatta samt hacka färdigt grusgången och få någon ordning i landen. Sedan blir det hårda tag med examensarbetet igen, med inlämning 14/5!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: