Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Lunchpromenad, belöning och trötthet

Kategori: Det dagliga livet

Idag var det lugnare på jobbet, så idag hann jag med hela min lunchrunda..:)

Härligt väder var det också, om än betydligt svalare än förra veckan!

Efter jobbet åkte jag till Elgiganten och köpte mig det här fina fitnessbandet; Vivofit från Garmin! Jag ser det som en liten uppmuntrande present och belöning till mig själv för att jag har kommit igång så bra med Projekt livsstil! Detta band är en avancerad aktivitetsmätare, som håller koll på antal steg, energiförbrukning, sömn, viktutveckling, med mera, med mera - Således en väldigt rolig liten pryl!

När jag sedan kom hem och hade programmerat Vivofit så kom den stora tröttheten över mig, så det blev ingen mer träning ikväll. Jag nöjde mig med gårdagens långpass och att jag ändå fick till ett bra lunchpass idag. Nu blir det "tidigt" sänggående, så att jag är pigg och fräsch imorgon igen - Det är ju en röd dag, så jag är ledig (i och för sig är det även min ordinarie lediga dag, så jag "går miste om" den extra lediga dagen..;))!



 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: