Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Jobb, cykel på köpet och inlämning av examensarbete

Kategori: Projekt livsstil

En hektisk men fantastisk dag på jobbet innebar att jag för första gången var tvungen att hoppa över min lunchpromenad. Jaja, ingen skada skedd; en gång är ingen gång säger de ju, och detta ska definitivt inte bli någon vana! 

Efter jobbet åkte jag och hämtade min fina mountainbike, som jag beställde igår!

Imorgon blir det montering och premiäråk!

Därefter blev det en tur hem till mor och far med blöjor till lilla bästisen. Finns det något bättre än en 10-månaders tjej som blir överlycklig när en kommer och jätteledsen när en går?!

Far ska ut och åka med de stora leksakerna...

Efter besöket hos mor och far ägnades resten av kvällen åt slutredigering av magisteruppsatsen. Nu är den äntligen inlämnad, med hela 12 minuter till godo! Varför ska en vara ute i god tid? Tillvaron blir ju så mycket mer spännande så här!

Så här glad kan en vara när en äntligen lämnat in den reviderade slutgiltiga versionen av magisteruppsatsen; om allt går vägen kan jag inom kort titulera mig barnsjuksköterska! :)


Ytterligare en uppsättning kläder som var alltför små förra sommaren men som nu är "ganska" baggy..:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: