Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Hektisk och känslosam dag

Kategori: Naturen

Dagen har varit hektisk och känslosam, så vid 20:30 gick luften ur mig och jag orkade inte koncentrera mig mer på vetenskapliga artiklar och examensarbetet, utan skickade iväg det. Jag har fortfarande en del att göra, framför allt i diskussionen, men jag har i alla fall kommit en bra bit på väg inför denna första bedömning av lärarlaget. Förhoppningsvis tycker de att det ser acceptabelt ut och kommer med en massa konstruktiva förslag! Nästa kritiska datum är den 14/5; då ska allt vara färdigt och lämnas in inför opponeringen!



Nu när två jobbiga saker är avklarade känns det som att flera tyngder lyfts från mina axlar! Hade tänkt rensa hjärnan och kroppen med en promenad, men orkade inte så det fick bli pizza framför TV:n istället!

Imorgon väntar trädgårdsarbete! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: