Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Härlig försommarkväll!

Kategori: Träning

Efter jobbet åkte jag direkt till Mösseberg och tog ytterligare en powerwalk i det underbara vädret!

Tyvärr hade jag inte med mig stavarna, men det går ju bra ändå, även om det känns att tempot och effektiviteten inte blir densamma.

Det är så roligt, för de har verkligen satsat på att göra iordning motionscentralen, och har egentligen gjort om hela berget till en motionscentral! Motionsspåren är många, fina och välskötta, numera med utegymstationer med jämna mellanrum. Jag har länge gått och sneglat på de där stationerna; snart kanske jag vågar testa, om ingen finns i närheten och ser mig...

Förgätmigej...



De har även fräschat till sjön och stränderna, och anlagt en riktigt fin beachvolleyplan, grillområde och en stooor fin lekplats för barnen.

Det var inte utan att jag blev lite sugen på att bada; till helgen kanske det får bli ett premiärdopp..?


Efter träningen var jag i princip bara hemma och vände, innan jag åkte hem till mor och far och grillade, med broder Daniel.


En mysig kväll, med en fantastisk solnedgång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: