Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

The botten is nådd...

Kategori: Det dagliga livet

Hoppas verkligen att jag har nått den absoluta botten nu, för jag vet inte om jag pallar mer..:(
Halva mitt liv är plötsligt inte längre något värt, och den framtid jag trodde mig ha är numera ett vitt (eller snarare svart) ark, och dessutom har jag förlorat min allra bästa vän från en dag till nästa. Jag känner inte längre igen mig själv, och jag går sönder i små, små beståndsdelar...

Hur mycket är det egentligen meningen att en enda människa ska behöva klara av..?



 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad jobbigt! Låter hemskt!
    Men även om det är jobbigt nu, en riktig livskris, så kommer det bli bättre. Du hittar snart fotfästet igen. All things must pass...
    Behöver du en samtalskontakt för att få stöd och få bolla tankar så kan en kurator på Närhälsan kanske hjälpa till (skulle be dig ringa mig och prata om du behöver, men just nu är jag inte mycket till stöd).
    Det kommer bli bra igen!
    Många kramar!

    Svar: Jag vet ju att allt kommer att bli till det bästa i slutändan, folk hanterar ju sådant här dagligen, men ibland väller det liksom bara över mig.
    Tack för ditt fina stöd, jag vet att du alltid finns där och är så glad att ha dig som en av mina finaste vänner!
    Kram <3
    Maritha

    2014-03-16 | 08:40:28
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se
  • Nilla säger:

    Styrkekramar till dig <3

    Svar: Tack så hjärtligt!
    Maritha

    2014-03-16 | 12:05:52
    Bloggadress: http://mittlivmedme.blogg.se
  • s p i n d e l t j e j e n säger:

    Vet inte riktigt vad som hänt, hänger inte med i alla bloggar här på andra sidan klotet men slänger över en KRAM!!!

    Svar: Tack så hjärtligt!
    Hoppas och tror att du har det heeeelt underbart!
    Maritha

    2014-03-16 | 17:17:04
    Bloggadress: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här: