Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Dietistbesök

Kategori: Projekt livsstil

Då livet är tungt just nu så har jag varit dålig på att följa min diet. Jag har i alla fall inte gått upp någonting i vikt utan stått still, men nu är det nya tag som gäller! Han ska inte förstöra mer för mig än vad han redan har gjort!

17 kg har jag gått ner hittills. Lika mycket till så är det dags för ryggoperation, och sedan går jag gärna ner ytterligare 20 kg efter den... Det är en lång väg att gå, men jag är på väg och jag vet att jag kommer att klara av det; jag är nog starkare än vad somliga tror!


Kommentarer

  • Malin säger:

    Wow, det var bra gjort! Kämpa på, du fixar det!

    Svar: Jag ska vända hjärtesorgen till styrka!
    Maritha

    2014-03-06 | 19:24:17
    Bloggadress: http://boksmurfen.blogspot.se

Kommentera inlägget här: