Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sköna söndag

Kategori: Hobbyfotograf

Det blev en powerwalk till med bästisen i barnvagnen, innan det var dags för henne att åka hem till föräldrarna igen.


Det är tröttsamt att träna... 💞

Därefter var det hög tid för den här fastern att klippa gräset. Jag kommer inte helt överens med gräsklipparen, så det brukar bli en del känslostormar innan det är klart; särskilt i kombination med mina ständigt pågående pannproblem... Nu ska i alla fall lillebror komma och hjälpa mig att sätta på varmvattenberedaren, så att jag äntligen kan få lite varmvatten - sedan kan pannan få bråka bäst den vill, ända fram i vinter.


PS: Som extra söndagsmys tog Maja med sig en död fågel in i köket och lekte med! 😖😖🐦🐈

Kommentarer


Kommentera inlägget här: