Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Maskiner...

Kategori: Familjen

Utan att överdriva alltför mycket så kan jag säga att jag har liiiite otur med maskinerna just nu; först och främst har jag ju min "kära" värmepanna, som är en evig följetong. Nummer två på listan är gräsklipparen. Den har väl egentligen inte förtjänat några upprörda känslor, förutom att den (för att citera min kära granne) har någonting emot kvinnor...

Ikväll när jag skulle åka till lillebror på kalas hände så detta - punktering! 😡



Jag hade turen att ha ett gäng händiga och bilkunniga karlar i närheten, som kunde hjälpa mig 👍. Annars hade jag väl klarat av det själv också, men det hade tagit betydligt längre tid!

Själva kalaset var som vanligt en trevlig tillställning , men nu är det dags dör mig att krypa till kojs om jag ska orka upp imorgon bitti.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: