Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Måndagsfys

Kategori: Träning


En helt underbar kväll för måndagsfys!

Kände för första gången av ett alltför lågt energiintag; hann inte långt innan jag började känna mig svag, darrig och allmänt klen. Mitt starka pannben (och fantasier om en fet pizza) tog mig dock hela vägen runt, och nu har jag belönat mig med några jordgubbar och en måltidsersättning från Nutrilett! 👌

#körbaraköörändainikaklet

Fantastisk utsikt över staden!

Jag har ju varit så nöjd med att även om tröjor blir för stora så kan en ändå ha dem, eftersom de inte faller av på samma sätt som byxor gör. På senare tid har jag dock insett att allt fler av mina tröjor har fått en "käck" 80-talsinspirerad look... Jag ler stort och intalar mig själv att det är fabulous, särskilt till baggy byxor! 👌



"First - let me take a selfie!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: