Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Trött fredagskväll...

Kategori: Hobbyfotograf


Detta var exakt vad jag kände när klockan var 17:15, efter ytterligare en mycket intensiv dag på jobbet. Det märks att det är sommar, om jag säger så, och för tillfället har halverad personalstyrka men enligt de som har arbetat där längre högre arbetsbelastning än på flera år... Hur som helst så trivs jag ju med att det händer mycket och att hålla många bollar i luften så jag klagar inte, även om jag kan bli frustrerad ibland när saker inte flyter på så smidigt som de hade kunnat göra...



Det blev en trött kväll, men ett besök av lilla bästisen piggade som vanligt upp. Hennes föräldrar var tvungna att jobba länge ikväll, så faster ryckte gärna in som barnvakt! 👍💞

Jag håller fortfarande på och saftar för fullt; ca 13 liter flädersaft har det blivit, och nu har jag gått över på rabarbern. 😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här: