Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Tisdagsfys och sommarväder

Kategori: Träning

Efter jobbet åkte jag direkt upp till Mösseberg för en powerwalk med stavarna. 


En helt underbar kväll för tisdagsfys! 👌🏃🏃💪💪👊

Fantastiskt vackra ängsnycklar och skogsnycklar, fridlysta svenska orkidéer!

En underbar sommarkväll!


Jag vet ju att jag har en positiv grundsyn på livet, men märker att den under mitt pågående Projekt livsstil blivit ännu ljusare. Det är just nu många som tycker att vädret är uselt, de pratade till och med om det på Morgonpasset i P3 härom dagen. Jag måste ju rent teoretiskt hålla med om att temperaturer runt 12 grader i slutet av juni/början av juli inte är särskilt imponerande, men jag upplever inte att vädret är dåligt! Jag njuter av varje stund ute i naturen, och i min värld har vi ju haft enstaka skurar och en del magnifika åskväder, men på det stora hela har det varit fantastiskt! 

Vad tycker du om sommarvädret hittills i år? Har det varit fint, eller har sommaren mest regnat bort och frusit inne???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: