Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Söndagsfys

Kategori: Hobbyfotograf


Svalt och skönt - perfekt för lite mer intervaller! 

Hörde först efteråt att SMHI gått ut med en klass 1- varning för åska, men det märktes längs vägen! Ett riktigt rejält åskoväder gav dock bara en extra kick och mer energi - det är sååååå häftigt när det "fastnar", och bara rullar mellan bergen!

Invigde mina nya kompressionstights, och de var heeeelt underbara! Som att springa på moln, särskilt för oss som har lite extra fluff kring höfter och lår! 👌
1h intervaller blev det, följt av 2h powerwalk - börjar alltmer inse att jag gillar att nöta på under låååång tid - en dröm vore ju marathon om några år!



Singin' (and dancin' 🙊) in the rain - Metallicas Whiskey in the jar! 👍👊
Undrar varför jag fick fler skeptiska blickar än vanligt just idag..? 😜😅 Fick dock grym pepp längs vägen av min grymma granne och före detta fotbollslagskamrat - Det känns awesome, och lyfter en flera mil! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: