Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Projekt livsstil v. 30

Kategori: Projekt livsstil

Veckans viktnedgång: - 1,8 kg.
Total viktnedgång: 35,2 kg.
 
Powerwalk/stavgång/intervall: 7 dagar / 69 km /  745 min.
Backträning + HIIT/Tabata:  1 dag / 120 min.


Verkligen nöjd med denna vecka; fått till träningen på ett bra sätt och ändå hunnit med en del socialt umgänge och bad!
 
Är sååå tacksam över att David tog den här vidriga bilden under min "storhetstid"! Själv hade jag raderat den omedelbart, men idag är den "rolig" att ha - jag ska aldrig dit igen, varken fysiskt eller mentalt! 👍✌️💪💪👊


Är såååå glad och tacksam över all pepp och glada tillrop jag får både IRL  och i olika sociala medier - det betyder mer än ni tror!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Wow, vilken skillnad! Otroligt imponerande! Heja!

    Svar: Tack så hjärtligt! 🙏🙏😃
    Självinsikten varierar; ibland ser jag knappt någon skillnad alls, men allt oftare inser jag vilken skillnad det faktiskt är!
    Maritha

    2014-07-25 | 09:46:06
    Bloggadress: http://mittbokligaliv.com

Kommentera inlägget här: