Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Onsdagsfys

Kategori: Naturen


Varmt och skönt idag med - perfekt för en powerwalk! 👌😅


Dagens träningskompisar istället för stavarna: vatten och Resorb, kittlar södsskönt i kistan och bidrog till bra armträning. Det är inte särskilt tungt, men det blir måååånga reps på 2,5h! 👌

Jag kände mig väldigt pigg i benen, och det blev en bra runda! 👍🏃🏃

En härlig eftermiddag för skärmflyg också - om det hade blåst liiiite mer...

Kom på mig själv med att mestadels gå med ett fånigt flin på läpparna - hög på Adrenalin, endorfiner och livet!

Har tack vare bästa playlisten hittat min nya absoluta favoritsommarplåga - av Eric Amarillo, så klart (ja, jag gillar fortfarande Om sanningen ska fram också!)! 👌🙌🙌

Nöjd stretch!

Känner såååå många vinster med mitt Projekt livsstil: förutom viktnedgången och att jag är mycket starkare så är jag oerhört pigg (och jag har "egentligen" diagnosen ME/CFS, som jag själv optimistiskt ser mig tillfrisknad ifrån!); jag lägger mig aldrig innan 24 men vaknar oftast redan vid 04:30-05, pigg och fräsch (från att ha kunnat sova 16h/dygn och fortfarande vara lika trött!), jag är mycket gladare och har som "bonus" fått en mycket starkare självkänsla och självförtroende! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: