Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Fit camp introduktion

Kategori: Träning

Ikväll var det introduktion för 24fitclub's fit camp! De samarbetar med Herbalife, så det blev en del pepp om det, men jag tycker att de gjorde det på ett bra sätt och fokus låg framför allt på träning (HIIT/Tabata), bra mat/balanserat näringsintag och en hälsosam livsstil. 

Vi fick göra en bodyscan och ett fystest, som vi sedan kommer att få göra om, om 4 veckor - spännande! Den där bodyscanningen är ju inte så rolig, men det hade varit väldigt intressant att ha utgångsvärden från innan jag startade mitt Projekt livsstil, nu är det bara att se det som utgångsvärden som är till för att förbättras!

Grymt inspirerande instruktörer!

Ett taggat gäng inför fystestet, som gick klart över förväntan (kunde ju dessutom inte låta bli att snegla på de andras siffror, även om en bara ska jämföra sig med sig själv, och det såg bra ut!) 👍💪💪👊

Imorgon får jag veta resultatet av bodyscanningen... 😳😳😳

Kommentarer


Kommentera inlägget här: