Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Bra start på dagen!

Kategori: Projekt livsstil

Skulle idag mäta mig för att skicka mina aktuella mått till min "fitnesscoach" 24fitcamp. Insåg då att jag faktiskt jobbat bort 56,5 cm runt kroppen på TVÅ MÅNADER, sedan jag började mäta! Ångrar såååå att jag inte mätte mig från början av min resa, för DET, mina vänner, är vad jag kallar upplyftande och inspirerande resultat! ✌️💪💪👊

Kunde ju inte heller låta bli att prova de gamla favoritbyxorna från min "storhetstid" - det var ju inte såååå länge sedan jag tvingades hänga undan dem för gott, efter att ha tappat dem offentligt vid ett par tillfällen! Om jag utgår från dessa så har jag jobbat bort ca 40 cm från midjan, från starten i höstas!

Förutom att jag uppenbarligen har krympt en del så märker jag ju en enorm skillnad i hur jag mår, såväl fysiskt som psykiskt! För ett år sedan var jag alltid trött/utmattad; jag kunde sova 16 h/dygn men var fortfarande lika trött. Jag kände mig ganska uppgiven (även om jag fortfarande hade hopp om framtiden) och värdelös.  Numera känner jag mig nästan alltid stark, pigg, glad och hög på livet - och jag har bara börjat min resa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: