Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

24fitcamp

Kategori: Nöjen


Idag var det första "riktiga" gången på 24fitcamp, och det var sååååå kul!!! 😅 Måste väl dock erkänna att det kändes en smula märkligt när ungdomar och barnfamiljer dukade upp picknickkorgen och tittade på - man jag bjuder på det! 👍💪💪👊

45 minuters HIIT/Tabataintervaller och 15 minuters stretch, så var åtminstone jag hög på adrenalin, endorfiner och livet igen - och det bästa är att snart är det onsdag, och dags igen! 👌💪💪👊

Julafton idag! 👍🎄
24fitcamp har ett samarbete med Herbalife, och jag tänker köra fullt ut under den här tiden. Jag kan lika gärna satsa på deras produkter och få bra personlig coachning under tiden som att köpa andra typer av måltidsersättningar och kosttillskott som är dyrare och utan coach. Jag känner mig supertaggad, och det känns såååå spännande att se vad jag får för resultat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: