Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vinterväder

Kategori: Husdjuren

Nu har vintern verkligen kommit till Skaraborg; imorse verkar det ha varit runt 15 minusgrader på de flesta håll, och det har snöat till och från under hela dagen. Det gör att det blir kallt även inne, så nu har jag skruvat upp alla element igen; hatar att frysa, och får så ont i kroppen när jag går och spänner mig i kylan! :(



Efter lunch hade jag ett par möten, via Skype och IRL, som båda gick bra. Nu har jag även beställt trådlöst bredband, så snart har jag internet igen, vilket känns väldigt skönt! En är onekligen lite handikappad utan internet i dagens samhälle..:/

Min kompis R har en stor, jämn födelsedag i slutet av veckan, så efter mötet passade jag på att köpa en present till honom; det kommer att bli perfekt! :)

 Dagen har således varit ganska fulltecknad, och nu slappar jag framför TV:n med katterna. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: