Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Livat i parken - En förbaskat rolig folkparksfars!

Kategori: Det dagliga livet

I min familj är det sedan ganska många år tillbaks tradition att besöka årets revy/fars på Rosers salonger i Skara. Jag har av olika anledningar inte varit med tidigare, men i år bestämde jag mig för att prova på det hela, och det ångrar jag inte. Jag är vanligtvis inte så förtjust i farser och buskis, men tyckte ändå att Livat i parken faktiskt var en riktigt rolig folkparksfars!

Siw Carlsson, Stefan Gerhardsson och Jojje Jönsson ser till att det blir livat i parken i Skara i vinter. Foto: Bo Håkansson.

Efter föreställningen bjöd mor och far på smörgåstårta och årets första semla - tack så hjärtligt, det var mycket trevligt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: