Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Oral-B Floss Action

Kategori: Buzzador

Oral-B Floss Action är ett tandborsthuvud som marknadsförs med beskrivningen "för djuprengöring mellan tänderna". Jag tycker dock att de plastgrejor som skall rengöra mellan tänderna mest skaver på tandköttet, som känns sårigt och ömt. Tänderna känns betydligt renare med Floss Action än när jag testade Trizone, men den sönderskavda och såriga känslan sätter ner betyget avsevärt.

Mina tänder är dessutom efter dessa två veckor med Trizone och Floss Action gulare än någonsin, så jag sätter stort hopp till 3D White, som jag ska testa kommande vecka!

Oral-B Floss Action

Jag har fått förmånen att testa Floss Action och två andra tandborsthuvuden från Oral-B tack vare att jag är med i något som heter Buzzador, testa du också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: