Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Vem vill du vara?

Kategori: Eftertanke

Vilken person vill du egentligen vara, och hur vill du leva ditt liv? Jag frågar eftersom det är DU SJÄLV som bestämmer hur ditt liv ska gestalta sig, och om du vill ta chansen att vara den bästa versionen av dig själv, och leva ditt bästa tänkbara liv! Vi har bara ett liv, så varför slösa bort det genom att bara låta det glida förbi, utan att göra något av det? DU förtjänar att vara den bästa versionen av dig själv, så ta tag i saken, ta ansvar för ditt liv och LEV!!!

Nu kanske du tänker att det är ju lätt för mig att säga, men DU har ju dina krämpor och speciella hinder att ta hänsyn till. Gissa vad? Det har vi alla, men utmaningen är att ÄNDÅ göra det bästa av vår situation och vårt liv!!! För ett år sedan kunde jag knappt gå på grund av mina ryggskador och andra sjukdomar. Jag hade tre kroniska sjukdomar som jag numera anser mig mer eller mindre frisk från; ME/CFS (kronisk trötthetssyndrom), kronisk migrän (oavbrutet i 6-7 ÅR!!!) och Fibromyalgi, plus ett medfött hjärtfel, som alla påverkade mitt liv oerhört mycket och oerhört negativt. Idag tränar jag 1-2 gånger dagligen och mårbättre än på många år - kanske någonsin!!!







Fantastiska Susanne, AKA @villkan sammanfattar det på ett underbart sätt; sparka Jante! Våga vara stolt över dig själv och de prestationer som just DU har uppnått! Räta på ryggen och visa att du vet om att du är awesome! Du är värd all credit och respekt!!!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: