Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Stjärnklart! ✌️💫🌟

Kategori: Nöjen

Hemma efter en låååång, men helt fantastisk dag med de bästa kollegorna!!! 😄😍😘🎉


Dagen inleddes med hårt arbete, som rundades av med lite teamwork i form av att gemensamt laga en delikat lunch.

Sedan lastade vi in oss i tåget och begav oss till storstaden Göteborg! 



Fantastiskt vacker julskyltning i Göteborg! 🎄🎅





Ett tag liknade vi mest en skock förrymda kor, men det ordnade upp sig ganska snart, och vi nådde vårt mål; VIP-loungen på Gothia towers! 👌💫🌟





Ett litet duckface eller tre... Redo för partaj!!! ✌️💫🌟🎉🎉😘

Föreställningen stjärnklart bestod av Babben Larsson, Anders Berglund, Miss Li (💞), Måns Zelmerlöw, Sonja Aldén och Jerry Williams. Miss Li var lika underbar som vanligt, och jag fick den fantastiskt fina komplimangen att hon liknar MIG!!! Det värmer verkligen mitt hjärta, och får mig att sträcka lite extra på mig! 😄💞











God mat och mingel i pausen! 👌

I andra akten blev det riktigt drag!!! 😄🎉🎉





Enda smolket i bägaren var att det endast arbetade TVÅ (!!) personer i garderoben efter föreställningen, när 1500 personer samtidigt skulle hämta sina jackor!


På väg hem igen, euforiska, trötta men mycket upprymda och glada! Det var verkligen en helt fantastisk kväll; hjärtligt tack till världens bästa chefer som ordnade detta!!! 🙏😄💫🌟👌😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: