Maritha

"Du säger att jag har en liten värld, men den är snygg och full av flärd!"

Sista arbetsdagen och gravöl

Kategori: Vänner

Idag var så den där dagen inne; sista dagen på mitt vikariat, på arbetsplatsen där jag trivs så himla bra med både arbetskamraterna (de bästa) och arbetsuppgifterna! Det blev mååånga kramar och fina tillrop från mina fina patienter 💞 ! Det finns dock några små öppningar i sikte, så jag hyser tillförsikt! 

Typiskt nog så fick jag just denna sista arbetsdag ett väldigt oväntat och oerhört jobbigt samtal, som jag hade väldigt svårt att hantera. Jag brukar kunna klara av att bemöta det mesta, och jag tror att det blev så bra det var möjligt nu också, men jag kommer nog aldrig att glömma det! 😞

Efter jobbet åkte de som hade möjlighet in till en restaurang i sta'n, där vi åt, drack och pratade en massa. 

Några av de bästa!!! 💞😘

Kommentarer


Kommentera inlägget här: